ReplyForward
|
ReplyForward
|
توجه توجه
بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان و اساتید محترم می رساند بنا به تصمیم کمیته مدیریت بحران سرما در خراسان شمالی کلیه آزمون های پایان ترم تا ۶ بهمن ماه لغو و امتحانات از تاریخ ۸ بهمن ماه بر اساس برنامه امتحانی که متعاقبا اعلام خواهد شد برگزار می گردد.ضمنا بخش اداری دانشگاه از روز یک شنبه ۲ بهمن لغایت ۵ بهمن از ساعت ۹/۳۰ لغایت ۱۴/۳۰ و ۶ بهمن ماه از ساعت ۹/۳۰ لغایت ۱۳/۱۵ پاسخگوی مراجعین خواهد بود.
توجه توجه توجه
به اطلاع کلیه دانشجویان و اساتید محترم میرساند:بنا بر مصوبه ستاد بحران استانداری خراسان شمالی، کلیه امتحانات هفته جاری تا ۲۹ دی ماه لغو و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.
️ضمنا واحد اداری دانشگاه نیز تا تاریخ فوق تعطیل و پاسخگویی انجام نمیگردد.
روابط عمومی موسسه آموزش عالی اشراق
نحوه درخواست ثبت وام دانشجویی
با مرور گرنسخه جدید firfox وارد سامانه bp.swf.ir شوید .
اگر دانشجویان ورودی سال جدید هستید و قبلا وام دریافت ننموده اید .
وارد ثبت نام دانشجویان جدید شده
اطلاع درخواست شده را تکمیل نمایید.شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام خود شخص باشد.
بعد از تکمیل اطلاعات بالا پیامک زیر برای شما ارسال می گردد.که میبایست منتظر تایید موسسه بمانید.
بعد از دریافت پیامک با محتوای "دانشجوی گرامی اطلاعات مقطع تحصیلی شما در سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت گردید جهت اطلاع به پرتال دانشجویی صندوق رفاه مراجعه نمائید "
مجدداً وارد سامانه bp.swf.ir شوید
نام کاربری و رمز عبور شما کد ملی می باشد.
بعد از وارد شدن به سامانه نسبت به تغییر رمز اقدام نماید.
قابل توجه دانشجویان جدید و قدیم : وارد قسمت درخواست وام شده و اطلاعات درخواست شده را تکمیل نمائید.
بعد از ثبت درخواست پیام زیر برای شما مشاهده می شود که می بایست منتظر تایید موسسه بمانید.
بعد از ثبت درخواست نسبت به تحویل مدارک (سند تعهد محضری و فرم مربوطه ) به واحد امور دانشجویی خانم شریفان مراجعه نمائید.
قابل توجه کلیه دانشجویان متقاضی وام
سایت صندوق رفاه برای ثبت نام متقاضی وام از روز پنج شنبه مورخه 9 آبان ۱۴۰۱ تا ۲۶آبان فعال می باشد .لذا دانشجویان محترم که متقاضی وام تحصیلی می باشند به سایت مراجعه نمایند .
دانشجویان با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرسhttp://bp.swf.ir میتوانند تقاضای خود را ثبت نمایند.
یادآوری ??? دانشجویانی که برای بار اول ثبت نام میکنند به اطلاعیه شماره 2 توجه داشته باشند وطبق اطلاعیه کلیه مدارک خواسته شده را بعداز تکمیل وانجام امور قانونی ، سریعا به امور دانشجویی تحویل نمایند و دانشجویانی که قبلا وام دریافت نموده اند فقط ثبت نام نموده ونیازی به مدارک جدید نمیباشد.
شماره تماس امور دانشجویی موسسه 7-05832285702 داخلی 121 خانم شریفان
مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان ارشد مبلغ 30.000.000 ریال
دانشجویان کارشناسی مبلغ 15.000.000 ریال
?نکات مهم قابل توجه?
دانشجویان مقاطع (کارشناسی ناپیوسته و ارشد ) می توانند تا ترم ۴ متقاضی وام تحصیلی باشند .
اما دانشجویان کارشناسی پیوسته به دلیل طولانی بودن دوره تحصیل میتوانند تا ۸ ترم متقاضی وام تحصیلی باشند.
کلیه وام ها مبلغ ۴ درصد کارمزد به آن ها تعلق میگیرد ودر صورت عدم مراجعه دانشجو بعداز اتمام سنوات تحصیلی، ترم ۴ (کارشناسی ناپیوسته و ارشد ) ویا ترم ۸ (کارشناسی پیوسته) ، برای انجام تعیین تکلیف این مبلغ به ۱۲ درصد افزایش خواهد یافت درضمن اقساط بازپرداخت وام بین 10 تا 15 ماهه می باشد. وچنانچه دانشجو بعد ازپایان فراغت ازتحصیل جهت تعیین تکلیف وام به امور دانشجویی مراجعه ننماید از ارائه ی مدرک فارغ التحصیلی به دانشجو معذوریم.
??مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده وام ونحوه باز پرداخت??
⭐️⭐️دانشجویان عزیز فرم هایی که بارگذاری میشود را باید پرینت گرفته وبعد از تکمیل کلیه مدارک بعد از مرحله اول ثبت نام در سایت صندوق رفاه ( اطلاعیه ی شماره 2 ذکر گردیده) ،به امور دانشجویی تحویل نمایند. ⭐️⭐️
مدارک شامل
تکمیل فرم تعهدضامن بعد از انجام آن در دفاتر محضر اسناد وارسال اصل برگه تعهد محضری
فتوکپی از کلیه مدارک ضامن که در محضر ارائه میدهد
???تذکر مهم???
دانشجو در صورتی که در ترم قبل از درخواست وام مشروط باشد نصف مبلغ وام تعلق خواهد گرفت ودانشجویان در هرمرحله از تحصیل که تقاضای انصراف داشته باشند ویا اخراج شوند باید کل وام های اخذ گردیده را به صورت یکجا پرداخت نمایند وقابل تقسیط نخواهد بود .
??توجه توجه ??
??دانشجویان در صورتی میتوانند بعد از ثبت تقاضای اولیه در سامانه ،تقاضای نوع وام خود را ثبت نمایند که مدارک به اموردانشجویی رسیده باشد ودر سامانه توسط امور دانشجویی ثبت گردد درغیر اینصورت سامانه اجازه تقاضای نوع وام را نخواهد داد ??
?یادآوری میشود تمام مراحل بالا برای دانشجویانی میباشد که تاکنون از صندوق وام دریافت نکرده اند ودانشجویانی که یکبار تقاضای وام آنها ثبت گردیده نیاز به انجام امور ذکر شده نمیباشد واین عزیزان فقط در سامانه تقاضای نوع وام خود راثبت نمایند ، کافی میباشد .?
مشخصات ضامن :
۱-ضامن حتما باید از کارمندان رسمی یا پیمانی با ۵ سال سابقه باشد
وارایه مدارک کارمند نظیر فیش حقوقی ،حکم کارگزینی ،وفتوکپی از شناسنامه وکارت ملی به محضر اسناد ویک نسخه جهت ارائه وارسال به دفتر دانشجویی
۲-بازنشستگان محترم در صورتی میتوانند ضمانت نمایند، که علاوه بر فیش حقوقی وفتوکپی از شناسنامه وکارت ملی ،از محل کارخود گواهی کسر از حقوق نیز ارائه دهند ودر آن ذکر گردد در صورتیکه دانشجو بعداز اتمام تحصیلات قادر به پرداخت نباشد از حقوق ضامن کسر گردد.
از مدارک فوق نیز باید به دفتر دانشجویی ،یک نسخه ارائه گردد.
ضامن به هیچ عنوان نمیتواند از اشخاص با شغل های آزاد باشد
?توجه
به مدارکی که ناقص باشد وام تعلق نخواهد گرفت وهیچ گونه مسئولیتی برعهده دانشگاه نیست
وهم چنین اگر دانشجو شماره همراهی راارائه دهد که پاسخگو نباشد ،دانشگاه مجاز است که در صورت تماس برای موارد احتمالی از پرداخت وام به این دانشجو امتناع نماید
دانشجویان عزیز، لطفا هرچه سریع تر بعداز ثبت نام اولیه در سامانه نسبت به ارسال کلیه مدارکی که خواسته شده بدون کسری اقدام نماید تا برای درخواست نوع وام مهلت داشته و حقی ضایع نگردد.