All for Joomla All for Webmasters

دریافت کارت ورود به جلسه آزمونهای پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی 99-98

کلیه دانشجویان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال اول 99-98 از تاریخ پنج شنبه 98/10/12 (12 دی ماه از ساعت 12 ظهر ) با مراجعه به پرتال دانشجویی و با استفاده از رمز ورودی خود، نسبت به ارزشیابی اساتید محترم و سپس دریافت و چاپ کارت مربوطه اقدام نموده و صحت کلیه موارد درج شده در کارت را با تائیدیه ترم خود تطبیق دهید.

لازم به ذکر است دانشجویان محترم جهت تسویه حساب مالی تا تاریخ 7 دی ماه 98 فرصت دارند، نسبت به پرداخت بدهی شهریه خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تسویه حساب تا تاریخ فوق، علاوه بر مسدود شدن پرتال شما ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نیز وجود نخواهد داشت.

تذکر:

  1. پرداخت شهریه فقط بصورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشجوئی و در یکی از درگاههای بانک مهر، ملت و تجارت امکان پذیر می باشد)
  2. از ورود دانشجویان فاقد کارت به جلسه آزمون جلوگیری به عمل آمده و مسئولیت آن بر عهده دانشجو خواهد بود.
  3. ملاک اخذ امتحان از دانشجو،صرفا درج سیستمی مشخصات ایشان درلیست های حضور و غیاب و لیستهای نمرات تهیه شده توسط آموزش خواهد بود،لذا دانشجویانی که بدون مجوز آموزش مشخصات آنها توسط استاد مربوطه به صورت دستی به لیستهای حضور و غیاب اضافه شده باشد، قطعا امکان حضور در جلسه امتحانات را نخواهند داشت.
  4. پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص رعایت پیش نیازی دروس ترم جاری، در صورت تخلف دانشجویان و عدم رعایت پیش نیازی، در صورت شرکت در امتحان درس مربوطه و اخذ حتی نمره قبولی، در زمان فارغ التحصیلی نمره کسب شده دانشجو فاقد اعتبار بوده و مسئولیت مشکلات احتمالی نیز بر عهده دانشجو می باشد.

 

   "مدیریت آموزش"

98/10/01

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.